Search
Close this search box.
plovdiv

איך מגיעים לפלובדיב ?

עזרה בתכנון טיול לבולגריה? השאירו פרטים 👇

קיימות מספר דרכים לעשות זאת, יש את הדרך הישירה במידה ותרצו לנסוע רק לפלובדיב וסביבתה בחרו בחבילה עם טיסות ישירות מנמל התעופה בן גוריון תל אביב הטיסות והחבילות מאורגנות על ידי מטעם חברת התיירות הישראלית ארקיע

במחירים זולים יחסית זמני הטיסות והחבילות הן בדרך כלל הם חמישי עד ראשון 

או ראשון עד חמישי.

מחירי החבילות בקיץ נעים בין 500$ – 600$ לסופ"ש או 700$ – 1,000$ לחמשת ימי השבוע. בחורף המחירים מתחילים מכ – 400$ לסופ"ש ועד 700$ לשבוע.

המחירים הם לאדם בחדר זוגי , תוספת תשלום על חדר סינגל.

החבילות משולבות עם המלונות הטובים ביותר בעיר ובדרך כלל יהיו על בסיס לינה וארוחת בוקר. ארקיע משתפת פעולה עם המלון הכי טוב בעיר שנקרא : 

GRAND HOTEL PLOVDIV

ויש בו מגוון רחב של שירותים מקזינו גדול הפועל 24/7 של רשת פלטינום ועד מספרה, ספא, בריכה וגקוזי, גם חנות בגדים ובאולינג וסנוקר קיימים במתחם המלון המטורף הזה וגם, חדר תפילה עם שלט בעברית.

לינק להזמנת חדרים בגרנד הוטל פלובדיב >>

הגעה מסופיה לפלובדיב

בנוסף, רוב הטיסות הישירות שיוצאות מישראל לאזור פלובדיב מגיעות לעיר הבירה סופיה, נמל התעופה שלה נקרא SOF 

החברות שמפעילות טיסות סדירות לסופיה הן בדרך כלל : וייז אייר, החברה הלאומית – בולגריה אייר, אלעל וארקיע אז אם הגעתם בטיסה לעיר הבירה של בולגריה, סופיה ויש לכם זמן צאו לסיור מאורגן הלוך חזור לפלובדיב או אם שכרתם רכב תוכלו להגיע ולהישאר כמה ימים לספוג קצת קסם פלובדיבי בלקני כפרי ואירופאי..

המרחק בין סופיה לפלובדיב הוא כ – 156 ק"מ.

ההגעה מסופיה לפלובדיב והחזור מומלץ באוטובוס למי שאין כל כך תקציב והוא נחשב נוח ויוצא בזמן בדרך כלל כיוון שעל האוטובוסים קיימת תחרות של מגוון חברות בשוק הבולגרי כל אחת רוצה להראות את כוחה ויכולתה במטרופולין הבולגרי על מנת לקבל כמה שיותר מכרזים.

זמן הנסיעה באוטובוס הוא כשעתיים והאוטובוסים יוצאים מהתחנה המרכזית של סופיה (CENTRAL BUS STATION SOFIA) האוטובוסים יוצאים כל חצי שעה והרציפים מרוחקים במעט מבניין התחנה. מחיר הנסיעה באוטובוס מסופיה לפלובדיב הוא כ – 9 אירו.

רכבת מסופיה לפלובדיב

כמו כן, קיימת גם אפשרות להגיע ברכבת אקספרס עם מספר עצירות לפלובדיב מסופיה וחזרה, לפני העליה לרכבת, בתחנה בדרך כלל תדעו את הרציף כרבע שעה לפני היציאה בלוח אלקטרוני המוצג לעוברים ושבים על יד עמדות הכרטיסים לפני הירידה לרציפים התת קרקעיים (לא תמיד המדרגות הנעות עובדות או מעלית ככה שזה פחות נגיש גם לנכים)

זמן הנסיעה הוא עד כשלוש שעות ומומלץ לנסוע בה אם אתם סובלים מבחילות באוטובוסים, הקרונות ישנים, אך ממוזגים ויש אפשרות לסגור את הדלת בתא בו אתם יושבים מפני העוברים והשבים במסדרון הצר של הרכבת וגם אתם תוכלו להשתחרר קצת ולטייל ברכבת. כמו כן, קיימים שירותים רבים ברכבת (כשניים בכל קרון, אך לא תמיד אפשר לשטוף ידיים) ולעיתים גם קיים מזנון ומחלקה ראשונה במידה והרכבת מגיעה מ/לבורגס בדרך כלל גם היא תהיה יותר עמוסה.

הרכבת איטית יותר גם מכיוון שחלק מהמסילות בה נבנו בתקופה העות'מאנית ולאחר מכן גם הבריטים הניחו מסילות משלהם במידות שונות. 

קחו בחשבון שהרכבת לא תמיד מגיעה בזמן היות והיא מופעלת על ידי חברה ממשלתית, משמע פחות תחרות ותמלוגים עבורה.

מחירי הנסיעה ברכבת נעים בין תעריף רגיל מבוגר כ – 8 לבה במחלקה רגילה ו – 10 לבה במחלקה ראשונה. מחירי התעריף לילדים זולים כמעט בחצי מחיר 3.90 לבה במחלקה רגילה 4.90 לבה במחלקה ראשונה.

ניתן לרכוש כרטיסים באתר שלהם דרך גוגל מפות אך מומלץ יותר דרך הנציגים המקומיים בקופות כך גם תוכלו לקבל יותר מידע בעל פה ואולי למצוא מקום אחר ויותר קרוב/רחוק שתרצו לנסוע אליו.

הגעה מהעיר הבולגרית וארנה לפלובדיב

וארנה מרוחקת מפלובדיב בכ -370 קמ"ש נסיעה ברכב פרטי תקח כ – 4 שעות בהימנעות מכבישי אגרה, בנסיעה ברכבת..הכי ישתלם לכם לקחת רכבת לילה ובנסיעה של עד 6 שעות תגיעו ליעדכם, פלובדיב היפה. 

בנסיעה כזאת תאלצו להיפרד מכ – 40 ש"ח לכרטיס רגיל או 48 ש"ח לכרטיס במחלקה ראשונה בתעריף רגיל ואף המחיר מופחת ברכישת כרטיס הלוך – חזור.

הגעה ממדינות שכנות לפלובדיב

אם טסתם ליעד אחר במדינה השכנה ומתאים לכם קצת לגוון אלו אופציות ההגעה לפלובדיב מהיעדים השכנים הבאים היות ובולגריה גובלת במדינות שכנות רבות כמו : 

יוון, טורקיה, מקדוניה הצפונית, סרביה ורומניה.

יוון - הגעה מסלוניקי לפלובדיב

סלוניקי נמצאת במרחק של כ – 413 ק"מ אם מתחשק לכם לנסוע ממנה ברכב פרטי זה יקח כ – 5 שעות וסביר להניח שגם תשנו בפלובדיב ותמשיכו משם ליעד נוסף..

אם אתם מתעקשים להגיע בתחבורה ציבורית משם זה יקח כ – 7 שעות, פחות מומלץ..

טורקיה - דרכי הגעה מאיסטנבול לפלובדיב

כיאה לעיר שנכבשה בעבר על ידי השלטון העות'מאני, העיר איסטנבול קרובה מתמיד לפלובדיב ושוכנת במרחק של כ – 420 ק"מ , זמן הנסיעה אליה ברכב פרטי הוא כ – 6 שעות. הדרך הכי "מהירה" להגיע אליה באמצעות תחבורה ציבורית היא באמצעות אוטובוס לילה בדרך כלל של חברת ARDA TUR הקו יוצא מהתחנה המרכזית של איסטנבול ומגיע לתחנת האוטובוסים המרכזית והדרומית של פלובדיב לאחר כ – 7 שעות נסיעה.

רומניה - דרך הגעה מבוקרשט לפלובדיב

בוקרשט מוצפת בישראלים שהשתלטו על סצינת המועדונים, ההיסטוריה והקולינריה של העיר והיא צמודה לגבול עם בולגריה. המרחק של בוקרשט מפלובדיב הוא כ – 530 ק"מ וזמן הנסיעה מבוקרשט לפלובדיב עומד על 7 שעות ברכב פרטי.

טוסו לשלום וסעו בזהירות ! 

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

מחכים לך בעיר!

דילוג לתוכן